نیکاننیکان، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

نیکانی

خوندن نیکان جونم

1390/12/9 20:07
نویسنده : مامانی
307 بازدید
اشتراک گذاری

 

niniweblog.com

سلام عزیز دلم  نیکانم:امروز خیلی اتفاقی تو صفحه ی paint داشتیم نقاشی میکشیدیم بعد من یه صفحه جدید باز کردم یکی از کلمههایی که بلد بودی نوشتم ازت پرسیدم این چیه گفتی سیب.مونده بودم....niniweblog.com خیلی خوشحال شدم دیگه چند تا کلمه م نوشتم تو خوندی

کلمه های که  الان بلدی تو 2سال و 1ماه بخونی:

سیب-مو-دست-کیک-اب-نان-شیر-پاniniweblog.com

 

 ......اینقدر خوشحال شدم و خدارو شکر کردم بخاطر هوش و استعدادت ....اینشالاه وقتی این نوشته ها رو میخونی برای خودت کسی شده باشی واز استعدادات در راهش استفاده کنی موفق باشی عزیزم تا منو بابایی مثل همیشه به وجودت افتخار کنیم....منو بابایی خیلی دوست داریم و هر کاری برای خوشحال کردنت میکنیم عزیز دلم 

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ماهان
14 اسفند 90 14:43
آفرین به نیکان زرنگ و باهوش من
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نیکانی می باشد