نیکاننیکان، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

نیکانی

شیطون من

1390/12/9 20:38
نویسنده : مامانی
284 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزیه که دارم واسه سفره هفت سین تخم مرغ رنگ میکنم

niniweblog.com

 

البته موقع هایی که نیکان جونم خوابه چون اقا اگه رنگارو ببینه میخواد همه جارو رنگی کنه...البته خود نیکانی رنگ مخصوص خودش و داره... که مثل مامانش باهاش نقاشی های خوشگل بکشه.

niniweblog.com

..عزیز دلم تازگیا خیلی شیطون شدی  ولی شیطونیاتم دوست دارم و لذت میبرم...از بعضی کارات خیلی خندم میگیره تو هم ذل میزنی به من که دارم قش قش میخندم niniweblog.com

 قربونت برم تو تموم دنیای منو باباتی niniweblog.comدوست دارم

وقتی با تلفن صحبت میکنم اصرار میکنی که گوشیرو بگیری حرف بزنیniniweblog.comتا گوشی رو میگیری میگی او او یه سری کلمه های بامزه میگی که من متوجه نمیشم ولی خیلی بامزه و خندهدار حرف میزنی

داره کم کم عید نزدیک میشه شوق دارم که 3نفری بریم مسافرت

niniweblog.com

تا یکی دیگه از شهرایی که تا حالا ندیدی نشونت بدیم و مثل هر سال خوش بگذرونیم و با کلی عکس و خاطره برگردیم تهران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابای ملیسا
9 اسفند 90 23:23
سلام . وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدیدش به روز شد . منتظر شما و نظرهای زیباتون هستیم .
مامان ماهان
14 اسفند 90 14:42
آفرین عزیزم یه دونه هم برای عمه رنگ کن باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نیکانی می باشد