نیکاننیکان، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

نیکانی

این هفته نیکانی و مامان

1390/12/21 10:07
نویسنده : مامانی
433 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عیز دل مامان...یه هفته ای بود وقت نکردم برات چیزی بنویسم اخه خیلی کار داشتم خونه تکونی کردیمniniweblog.com

همش میرفتیم بیرون واسه خرید حسابی خسته و کوفته شدیمدیگه داره کم کم کارامون تموم میشه گلم.... دیشب رفتیم خونه پسر دای جدیدت که تازه به دنیا اومده ارمین کوچولوووووniniweblog.com....تو هم بهش اشاره میکردی و میگفتی نی نی ..نی نی.... از این که من بقلش میکردم احساس خوبی نداشتی و میومدی تو اتاق دست منو میکشیدی میبردی که پیش نی نی نباشم.... خلاصه این هفته تقریبا همش بیرون بودیم دنبال خریدای عید نوروز.. وقتی میخوابی میرم سراغ درست کردن سفره هفت سین بیدار میشی ماشالاه اجازه نمیدی کارام و بکنم که پسره شیطونniniweblog.com

نیکان جونم احساس خیلی خوبی دارم که خدا تو رو بهم داده که لحظه هام و با تو بگزرونم روز به روز که بزرگتر میشی احساس نزدیکی بیشتری باهات میکنم...وقتی تو چشمام خیره میشی وقتی منو میبوسی وقتی صدام میکنی تمام وجودم پر از عشق میشه به خدا میگم مگه خوشبختی از این بالاتر هست که یه نازنینی داشته باشی با هر لحظه دیدنش پر از امید شی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بی شک من خوشبخت ترین مادر روی زمینم نیییییییییییییییکانم خیلی دوست دارم خیلیniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ما مان سونیا
21 اسفند 90 19:31
ای جونم به گل پسر شیطون انشاالله همیشه در کنار هم شاد و خوشحال و سرحال باشید و عید خوبیرو براتون آرزو میکنم
مامان ماهان
23 اسفند 90 8:29
سلاااااااااااااااااااام ای نیکانی شیطون بلا ......... قربونت برم عزیزم تولد آرمین کوچولو هم مبارکههههههههههههه با نی نی بازی کردی .......
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نیکانی می باشد