نیکاننیکان، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

نیکانی

عاشقتم

1391/1/31 19:35
نویسنده : مامانی
608 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com  نیکان عزیزتر از جانم......

نمیدونی چقدر عاشقتم بعضی وقتا به این فکر میکنم که خدا چه عشق عظیمی داره که یه ذرشو تو دل ما مامانا انداخته دلمون میخواد جونمونو واسه بچمون بدیم...وای خدای من چقدر مهربونی...

ما عشق میدیم به بچه هامون بدون اینکه حتی یه ذره فکر جبرانشو از جانب اونا داشته باشیم

وقتی تو خونه میدویی اینور و اون ور دلم میخواد اون پاهای کوچیکتو ببوسم بزارم روی چشمام....تازگیا یه خورده شیطون تر از قبلت شدی بعضی وقتا دعوات میکنم تو هم گریه میکنی زودی پشیموون میشم اشگات و میبوسم طاقت دیدنشونو روی گونه هات وندارم...خیلی دوست دارم اصلا نمیتونم با این نوشته های جزعی بیان این همه عشق خالص و پاک و بکنم.....niniweblog.com

اول عشق به خدا

دوم عشق به مادر عزیزم وپسر کوچولوی نازم

سوم عشق همسر عزیز و مهربوونم

همتوووووونو خیلی خیلی دوست دارم    یه بوس بزرگ واسه همتوون....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ماهان
7 اردیبهشت 91 15:15
به به چقدر زیبا نوشتی گلم چه احساسات پاک و لطیفی خدا حفظش کنه عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نیکانی می باشد